Časté dotazy

 

1. Doprava a doručení

Budete mě v předstihu informovat o doručení?

Ano, o odeslání a doručení objednávky vás podrobně informujeme e-mailem, SMS nebo telefonicky. Pokud vám datum doručení nebude vyhovovat, tak si s námi nebo kurýrem dohodnete jiný termín (viz otázku a odpověď níže).

  • drevko kurýr - 1 až 3 pracovní dny před doručením obdržíte e-mail týkající se plánování přepravy. Následně můžete očekávat telefonát nebo SMS, kde vám poskytneme přesné datum a odhadovaný čas doručení. Pokud vám datum/čas doručení nebude vyhovovat, tak po dohodě přepravu přeplánujeme do dalšího rozvozu ve vašem okolí.
  • DPD, GLS a Zásilkovna - po předání zásilky zvolenému přepravci obdržíte od nás e-mail. Zároveň obdržíte SMS a e-mail se sledováním zásilky od samotného přepravce.

Mohu si vybrat datum nebo čas doručení?

  • Čas doručení nelze vybrat.
  • Datum doručení částečně ano

Pokud víte, že nemůžete být v den doručení na adrese, zkuste nejprve poprosit o převzetí zboží příbuzného nebo jinou pověřenou osobu.

Změna data doručení

  • drevko kuriér1 až 3 pracovní dny před doručením se s vámi spojíme. Poskytneme datum a odhadovaný čas doručení. Pokud vám datum/čas doručení nebude vyhovovat, tak po dohodě přepravu přeplánujeme do dalšího rozvozu ve vašem okolí.
  • DPD a GLS - budete informováni o dni a odhadované době doručení. Můžete si domluvit jiné datum přímo s kurýrem nebo si den doručení vyberete prostřednictvím portálu / aplikace DPD / GLS.
  • Zásilkovna (Packeta) - po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo si ji můžete vyzvednout do 7 dnů v rámci otevírací doby daného výdejního místa. (Výdejní místa + otevírací hodiny)

Mohu dodatečně změnit adresu doručení?

Ano, doručovací adresu můžete libovolně změnit do momentu, než zásilka opustí náš sklad a v některých případech i poté. Stačí nám zavolat nebo napsat - uveďte prosím číslo objednávky a novou adresu doručení. 

Kdy můžete změnit adresu doručení objednávky 

  • drevko kurýr - kdykoli až do momentu, kdy si s námi potvrdíte datum doručení.
  • DPD - kdykoli před odesláním, po odeslání objednávky pouze prostřednictvím portálu DPD.
  • GLS - kdykoli před odesláním, po odeslání objednávky pouze prostřednictvím portálu GLS.
  • Zásilkovna (Packeta) - pouze před odesláním objednávky (odkaz).

Jaká je doba dodání?

ZBOŽÍ SKLADEM

Zboží označené jako Skladem je doručeno v rozmezí od 2 do 7 pracovních dnů od realizace objednávky.

V případě, že objednávka obsahuje nadrozměrné zboží (např. komoda) se stavem Skladem, tak je doručena naší vlastní drevko přepravou. Taková objednávka je okamžitě zařazena do plánovače doručení. To znamená, že se ji snažíme vyexpedovat na základě aktuálního vytížení - samozřejmě co nejdříve, jak to bude možné.

Příklad 1: Zdenka z Prahy si ve čtvrtek ve 22:30 objednala dětskou postel, která je skladem. Zaměstnanec drevko ji zařadí do plánovače v pátek ráno, přičemž první volné místo pro přepravu je ve středu. Pokud to bude Zdence vyhovovat, tak ve středu jí doručí objednávku drevko kurýr.

Příklad 2: Michal z Brna si v pondělí v 11:45 objedná malou dřevěnou přepravku, která je skladem a vybere si doručení kurýrem. Pracovník skladu ji připraví k odeslání a ve 14:00 předá společnosti GLS. Objednávka je doručena kurýrem následující pracovní den. 

ZBOŽÍ NENÍ SKLADEM

Jedná se o zboží, které je dočasně vyprodáno, je na objednávku nebo vyráběno na míru. V drtivé většině případů je doručeno v termínu, který uvádíme u daného zboží v řádku "Dostupnost" (např. 7 - 16 pracovních dnů, 2 - 5 týdnů apod.). Doba doručení se liší nejen podle výrobce, ale také podle typu zboží a náročnosti na jeho výrobu či logistiku.

Poctivá práce chvíli trvá, proto budete muset být trpěliví. Uvedená doba dodání není zcela fixní - děláme totiž vše proto, abyste se mohli z objednaného zboží těšit co nejdříve. Ve výjimečných případech a při nečekaných změnách na trhu (COVID-19, nedostupnost materiálů) se může doba doručení změnit. V těchto extrémních případech vás však budeme o všem upřímně informovat.

Příklad 3: Tomáš z Ostravy si 16.9. objednal komodu z masivu s dobou dodání 2 - 5 týdnů. Zaměstnanec drevko objednávku posunul výrobě, která komodu vyrobila 4.10., odkud putuje na expediční sklad. Pokud to bude Martinovi vyhovovat, tak mu drevko kurýr (na základě aktuální dostupnosti) objednávku doručí 6.10. Doba doručení činila 3 týdny.

ZBOŽÍ SKLADEM + ZBOŽÍ NENÍ SKLADEM

Pokud objednávka obsahuje zboží skladem a zároveň i jiné zboží s dodáním 5 - 8 týdnů, tak automaticky platí delší doba dodání. V drevko však razíme prozákaznický přístup. To pro vás znamená, že na požádání zákazníka zajistíme rozdělení objednávky a doručíme nejprve zboží, které je skladem a později i to, které skladem v dané chvíli nebylo. A to bez jakýchkoli poplatků za dopravu!

Příklad 4: Paní Božena objedná dětský psací stolek skladem a zároveň masivní postel s výrobou v trvání 2 - 5 týdnů. Do poznámky napíše, že si přeje rozdělit objednávku, protože psací stolek potřebuje pro školáka. Objednávku po dohodě rozdělíme a doručíme stolek, později zdarma i postel z masivu.

Objednané zboží je skladem, proč mi ještě nebylo odesláno? 

Jedním z důvodů může být, že nadrozměrné a těžké zboží doručujeme prostřednictvím vlastní dopravy. Ta je plánována na základě aktuálního vytížení v rámci vašeho okresu. Podrobné vysvětlení naleznete v odpovědi na otázku: Jaká je doba dodání? (výše)

Druhým důvodem může být, že vaše objednávka obsahuje vyšší počet kusů zboží, než bylo v momentě objednávky skladem. V tomto případě můžete očekávat, že vás budeme kontaktovat. Společně dohodneme další postup - zda ​​si přejete počkat, objednávku rozdělit nebo jinak upravit.

Více o dopravě

 

2. Platba objednávky

Jak mohu zaplatit?

Vybrat si můžete ze 6 způsobů platby:

  • dobírka
  • klasický bankovní převod
  • platba kartou (GoPay)
  • rychlý bankovní převod (GoPay)
  • Apple Pay
  • Google Pay

Nepodařila se mi platba přes GoPay, co mám dělat? 

Pokud se vám online platba prostřednictvím služby GoPay nezdařila, tak automaticky obdržíte e-mail s platebním tlačítkem.

Díky němu můžete realizovat úhradu kdykoli (odkaz nemá časovou platnost).

Mohu změnit způsob platby?

Samozřejmě, kontaktujte nás a uveďte číslo vaší objednávky + nový preferovaný způsob platby.

Jak zjistím, zda je objednávka zaplacena? 

Po potvrzení přijetí úhrady ze strany banky / společnosti GoPay se automaticky změní stav vaší objednávky na "Zaplacena". O této skutečnosti vás neprodleně informujeme automatickým e-mailem. V příloze e-mailu naleznete připojený daňový doklad.

Mohu dobírku kurýrovi zaplatit kartou?

Pokud si vyberete úhradu objednávky formou dobírky, tak ji uhradíte kurýrovi při přebírání zboží.

  • drevko kuriér - aktuálně není možná platba kartou, kurýrovi můžete zaplatit pouze v hotovosti. Kurýr vám při přebírání hotovosti vytiskne doklad o přijetí úhrady a zároveň předá fakturu s dodacím listem.
  • GLS - můžete zaplatit v hotovosti i kartou.
  • Zásilkovna (Packeta) - platba v hotovosti a kartou dle zvoleného výdejního místa. Ověřte si možnost platby kartou na konkrétním výdejním místě přes portál společnosti

Musím za zboží zaplatit předem?

Ne, můžete si klidně zvolit i platbu při převzetí - na dobírku. Pokud nakupujete zboží na míru a máte požadavky na úpravu zboží, možná po vás budeme požadovat zálohovou platbu nebo platbu předem. Na zboží upravené na míru právě pro jednoho zákazníka se vztahují jiné specifické podmínky. 

Je možné nakoupit na splátky?

Nákupy na splátky aktuálně u nás nejsou možné.

Více o platbě

 

3. Reklamace, vrácení a chyby 

Jak nahlásit reklamaci? 

Pokud jste zjistili, že je zboží z vaší objednávky poškozeno, nekompletní nebo nastala jakákoli jiná vada, tak jej prosím dále neskládejte a neupravujte. Vyplňte online formulář (část Reklamace) a poskytněte nám co nejlepší popis problému, pomoci si můžete fotografiemi a videem.

Naši zaměstnanci budou na váš reklamační případ upozorněni a od tohoto momentu bude ve stadiu řešení. O schválení/zamítnutí, průběhu řešení a stavu reklamace budete informováni formou e-mailu. Detailní popsání problému, uvedení vadných dílů z návodu a již zmíněné fotografie mohou výrazně urychlit celý proces reklamace.

Jak vrátit zboží?

Vrácení zboží je ze zákona možné do 14 dnů od jeho převzetí. V případě, že tuto zákonem stanovenou podmínku splňujete a zboží chcete vrátit, tak jej prosím nepoužívejte, neskládejte a pečlivě znovu zabalte. Vrátit můžete buď celou objednávku nebo jen její část.

Vyplňte online formulář (část Vrácení), čímž nás informujete, že chcete zboží vrátit a naši zaměstnanci vám pomohou. Následně vyplňte a vytiskněte formulář pro Odstoupení od kupní smlouvy, který pracovníkům našeho skladu usnadní identifikaci vrácené zásilky a zároveň budeme přesně vědět, kam finanční prostředky za vrácené zboží odeslat.

Zboží společně s vyplněným formulářem zabalte a odešlete na adresu našeho sídla:

  • DREVKO s.r.o.
  • Vitanová 423
  • 027 12 Vitanová
  • mobil: +421 950 890 037

Pokud si kvůli rozměrům a váze (např. demontovaný nábytek) nedokážete zajistit dopravu zboží k nám, tak vám na vyžádání můžeme zaslat ceník přepravy drevko kurýrem. V tomto případě je vrácena finanční částka ponížená o cenu za vyžádanou přepravu.

Po přijetí zboží od zákazníka a jeho následné kontrole (kompletnost, stav) je objednávka stornována a platba odeslána do 48 hodin na bankovní účet klienta. Dobropis v elektronické podobě obdržíte e-mailem. Tímto je proces vrácení zboží ukončen.

Mohu vrátit zboží vyrobené na míru?

Zboží vyhotovené na míru pro jednoho zákazníka nelze standardně vrátit a vztahují se na něj zvláštní podmínky. Objednávku, která obsahuje zboží na míru (např. bílá komoda z masivu) můžete bezplatně stornovat do maximálně 48 hodin od realizace objednávky.

Přišlo mi nekompletní zboží, co mám dělat?

V případě, že jste převzali nekompletní objednávku, tak nám určitě napište na objednavky@drevko.cz. Postaráme se o to, abyste chybějící část objednávky nebo samotného zboží obdrželi expresně rychle.

 

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Napište nám