Reklamace a vrácení zboží

Pro začátek nám prosím dovolte zdůraznit, že se v každém případě snažíme pro klienty udělat maximum a jejich problematické případy chceme vždy vyřešit za co nejkratší dobu. Detailní informace o procesu vrácení zboží do 14 dnů nebo o reklamacích (Práva z vadného plnění) a podmínkách se dočtete v našich obchodních podmínkách.

Abychom celý proces reklamace nebo vrácení zboží ještě více urychlili, tak jsme si pro vás níže připravili jednoduchý online formulář. Prostřednictvím něho můžete okamžitě založit případ k vaší objednávce. Naši pracovníci se mu budou v krátké době věnovat. Věříme, že tento způsob bude pro vás pohodlný a dostatečně přehledný.

Formulář slouží pouze pro vrácení zboží do 14 dnů od jeho převzetí nebo nahlášení reklamace (např. chybějící díly, vadné zboží). Pro vaše dotazy a specifické problémy, které se netýkají těchto dvou úkonů, prosím využijte klasický kontaktní formulář.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení